Legújabb szám - Najnoviji brojSzerkesztõség - UredništvoAnyakönyvi hírek - Vesti od matièaraArchívum - Arhiva

2004. január

Címoldal
Egyhelyben topogunk
A II. Helyi Közösség négyéves munkájának rövid összefoglalója
Ismét Varga Elfride a II. Helyi Közösség titkára
Cselekvő szolidaritás
A Harcos Szövetség...
Értsük meg egymást mindkét nyelven
Nyitás a világ felé
Harmonika-virtuóz fiatalok koncertje
A tervek megvalósítása az elsõdleges cél
Községünk amatőr festői
"Célunk: a fiatalok kikapcsolása, szórakozása "
Decemberi mulatság
Selyemtenyésztés Adán és Moholon
Gyökerek mentén
Minél többet pedálozni!
Körképtől - Körképig
Rendőrségi hírek
Az első manökenlépések
10 éve történt...
XLIII. zöld levél
Együtt sokkal erosebbek vagyunk
Zöldebbé tenni a zöldet!
Tíz éve, hogy megszabadultunk a milliárdoktól
Fiatalok írják
Nem minden hulladék szemét
Új vezetőség az AFK élén
Süssünk - főzzünk együtt
Sport
Az adai Reménysugár segélyalap...
Petike levele
Tarka oldal

Panonska banka a.d. Novi Sad, Poslovna jedinica u Adi
TRADICIJA I POSLOVNOST

    Poslovna jedinica Panonske banke u Adi odnedavno je proširila svoj poslovni prostor, a došlo je i do kadrovskih promena u banci. To je bio povod za razgovor sa g-dinom PROKOP ROBERTOM dipl. oec. - koordinatorom poslovnih jedinica ove banke potiskog regiona.
    OD KADA SE NALAZITE NA FUNKCIJI KOORDINATORA POSLOVNIH JEDINICA POTISKOG REGIONA?
    U oblasti finansija radim već petnaestak godina, a poseban izazov za mene je bila ponuda da prihvatim ovu funkciju, na kojoj se nalazim od marta 2003. godine. Naime, moj zadatak je da koordiniram rad poslovnih jedinica u Adi, Molu, Senti i Čoki. U Panonskoj banci je početkom prošle godine došlo do promene generalnog rukovodstva. Tako se sada na funkciji generalnog direktora banke nalazi dr. Srđan Petrović. On je oko sebe okupio izuzetno stručnu ekipu, koja predstavlja prvu liniju menadžmenta banke. Interesantno je napomenuti da je to najmlađa ekipa u bankarstvu Srbije, naime prosečna godina starosti menadžmenta je 36 godina.
    PROMENE U POSLOVNOJ JEDINICI U ADI SU I OKOM VIDLJIVE.
    Jeste, konačno smo uspeli da rešimo pitanje poslovnog prostora, koji smo proširili. Napravili smo šaltersku službu, a ispred banke smo izgradili parking. Uslovi za rad su sa time znatno poboljšani, na obostrano zadovoljstvo kako zaposlenih, tako i naših klijenata. Kolektiv Poslovne jedinice u Adi broji 7 zaposlenih, koji obavljaju sve vrste bankarskih poslova za oko 260 komitenata (pravna lica i preduzetnici), kao i za građanstvo.
    ŠTA PANONSKA BANKA NUDI SVOJIM KLIJENTIMA?
    Pre svega smo orjentisani na bankarsko tržište Vojvodine, gde imamo izgrađenu široku poslovnu mrežu. Tradicija, poslovnost i visok nivo likvidnosti su obeležja naše banke. Sa savremenom opremom i stručnim kadrovima kvalitetno obavljamo sve vrste bankarskih poslova. Na najsavremeniji način obavljamo poslove platnog prometa. Sve transakcije se izvršavaju u vrlo kratkom roku, zahvaljujući modernoj informatičkoj opremi koju posedujemo. Interesantno je da sve više klijenata platni promet obavlja elektronski. Banka ima savremeni softver, a za svoje klijente instalaciju i obuku za korišćenje elektronskog platnog prometa obavljamo bez naknade. Treba napomenuti da je elektronski platni promet za 30 % jeftiniji od klasičnog.
    KAKVA JE KREDITNA POLITIKA BANKE ?
    Pravnim licima odobravamo brzo i efikasno kratkoročne kredite, sa najpovoljnijim kamatama u okolini. Kamatne stope se kreću od 1,5 do 2,5 % na mesečnom nivou, a u zavisnosti od prometa i prosečnog stanja na poslovnom računu pravnog lica. Tu smo veoma fleksibilni. Pravnim licima - preduzetnicima odobravaćemo i vrlo povoljne kredite za kupovinu fiskalnih kasa. Za građane odobravamo potrošačke kredite u vrednosti od 10.000 do 100.000 dinara. Ako lice prima bilo kakvo mesečno primanje preko naše banke, bez učešća može da podigne potrošački kredit, sa rokom otplate od 12 meseci, pri čemu mesečno može da optereti 1 svoga primanja. Ukoliko lice nema mesečnih primanja preko banke, potrošački kredit može da podigne ukoliko oroči 20% vrednosti kredita u devizama minimalno na 90 dana, na koja sredstva dobija 3,8 % kamate na godišnjem novou. U delu kreditiranja, pored potrošačkih, aktuelni su krediti po tekućim računima građana, koji se mogu dobiti odmah po prijemu prve zarade, uz minimalne formalnosti i jednostavan postupak. U kreditnoj politici banka je opredeljena da nižim kamatama osvaja nove klijente. Ovom priliko najavić emo i nove vrste kreditiranja građana, čija realizacija počinje uskoro.
    KOJE KORISNE INFORMACIJE MOŽETE DATI ZA GRAĐANE ?
    Kod dinarske i devizne štednje smo prošle godine povećali kamatne stope, sa ciljem da stimulišemo štednju građana i povratimo njihovo poverenje u banke.Kod menjačkih poslova imamo jednu novinu. Naime, banka je uvela stimulativni kurs za otkup evra i dolara, tako da će građani koji izvrše prodaju ovih valuta u našoj banci, dobiti za 0,5 % više dinara od zvaničnog kursa. Kod prodaje valuta banka je smanjila naknadu sa o,8 na 0,5 % , s tim da građani mogu kupiti valutu u našoj banci i bez plaćanja ove naknade, ukoliko kupljenu valutu oroče na najmanje 1 mesec.
    I još jedna informacija za građane da kod Panonske banke bez naknade mogu postati korisnici međunarodne Visa Elektron platne kartice i prve domaće platne kartice Dinakard.
    Otvoreni smo za sve inicijative i dogovore. Svaki problem je rešiv, samo treba naći načina za to. Zbog toga nam se slobodno obratite - poručio je na kraju razgovora g-din Prokop Robert.

Branislava Bakos

januar 2004.

Naslovna strana
Udruženje boraca...
Kako smo glasali
Tradicija i poslovnost
Vesti iz policije
Prvi koraci na pisti
Kako dalje?
Mladi pišu
Sport
Impresum


Design by VA