Nove reforme a osnovnoj školi
Ministarstvo prosvete i sporta predvidelo je u školskoj 2006/07. god. korenite promene. Svaka škola uèestvuje u ovom projektu.
Zahvaljujuæi ovim reformama pedagoški kolegijum Osnovne škole "Èeh Karolj" sastavio je razvojni plan. Èlanovi pedagoškog kolegijuma su: Palušek Edit, Gergelj Antal, Kirsanov Jelena, Makšo Eva, Bajus Žužana, Pesnjak Edita, Molnar Edit, Ambruš Eva, Ambruš Erika, Matiæ Ilona, Faj Mariana, Bajin M. Nataša, Kobrehel Magdolna, Dobrotka Maria, Gebles Peter, Dragin Anastazija i Siraki Mihalj.
Na nivou škole obaveljeno je anketiranje dece, nastavnika i roditelja. Trebalo je odgovoriti na pitanje: Kakva je naša škola? (Šta su naše prednosti? Koje su nam slabosti? U èemu vidimo svoje moguænosti? Koji su faktori rizika?)
Na osnovu obraðenih odgovora i dobijenih podataka naša škola je odredila tri razvojne oblasti.
I Razvijanje vaspitno-obrazovnog procesa i poveæavanje nivoa nastave i uèenja
II Razvoj škole kao zajednice (akcenat je na drugarstvu i toleranciji)
III Razvijanje kulture pokreta, sporta i higijene
Za sve oblasti izraðen je akcioni plan sa kojim se upoznati nastavnici i roditelji i naravno uèenici. Ovaj akcioni plan na 3 godine biæe moguæe ostvariti ako bude postojala tesna saradnja izmeðu raznih organizacija, roditelja i nastavnika. Škola æe vrlo rado prihvatiti pomoæ i predloge.
Razvojni plan je veæ pokazao i neke rezultate. U IV razredima na primer uèitelji drže blok nastavu. Zatim uèenici uèestvuju u razlièitim sportskom aktivnostima.
Planirana je i veæa meðugeneracijska saradnja uèenika, naroèito izmeðu uèenika I i III i uèenika V i VI razreda. U svakoj uèionici se priprema poštansko sanduèe sa natpisom RECI MI u koje æe uèenici ubacivati svoja pisma upuæena odreðenim nastavnicima.
Zadatak Pedagoškog kolegijuma je realizacija, analiza i godišnje izveštavanje razvojnog plana.